I'm getting busy, my love.

Shit, jag blir helt galen. Händer så otroligt mycket just nu. Inte bara jobbiga/roliga/stora saker, nejnej. Mest helt tråkiga och oviktiga saker. Bara så sjuuukt mycket!
Idag var vi på björknäs ip med f-laget. Kallt, tråkigt och jobbigt - men jag överlevde. Efter det åkte jag med bror in till stan o gick runt lite. Sedan åkte jag till vårdcentralen för o vaccineras o ta blodprov. Känner mig som en narkoman just nu med alla mina nålstick överallt, haha. Iallafall, när jag kom hem spenderades kvällen åt att skriva en uppsats på engelska om "A place in my heart" och även en om "Spanska sjukan". Sjukt boring, menmen.
Imorgon skulle vi på någon teater med f-laget (tror jag?) och det blir väl tråkigt, men hellre det än lektion liksom.
På onsdaaag, COLDPLAY <3 Wiee, som jag har längtat! Wonderful!
Och ah, om en vecka o två dagar bär det av till Spanien! Sheat vad najs.
Så ja, som sagt, mycket just nu.
But I like it!

(I miss my baby, xoxo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0