A place in my heart.

Sitter på Delselius konditori och myser. En stor latte dränkt med kardemumma, en leverpastejsfralla och en laptop på bordet. Allt plugg för två dagar framåt avklarat, och snart ska jag bege mig vidare mot skolan. Känns riktigt härligt måste jag säga.

Imorse när jag vaknade kom jag inte upp ur sängen. Jag kunde inte röra en fena. Jag har gått o fått en så otrolig träningsvärk så det är inte sant, haha! Tyck syndo mig, va? Vi var ju som sagt på Björknäs IP igår o nördade div. friidrottsgrenar, så det är väl boven till min "trainpain". Dock är det väl lite bra iallafall antar jag, ett bevis på att jag varit lite aktiv för en gångs skull hihi. Det kan behövas.

Menmen, nu ska jag dra mig iväg mot bussen, skriver kanske mer senare!

Puss, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0