It was the hardest part.

Idag är jag inte glad.

Till att börja med är jag extremt trött på vissa personer och hur de beter sig. Jag orkar inte med att se på hur de förstör allt. Jag tänker inte göra likadant, bara så att ni vet. Mitt liv går tok för bra just nu för att jag skulle offra allt det.

För det andra har jag haft en så himla dålig dag idag. Inte av någon enstaka, speciell anledning eller så. Bara massor med småsaker som fick mitt humör att totalt gå ner i botten. Överdrivet sura vänner, förlorad praoplats (som dock förhoppningsvis är löst nu?) dåligt engelskaprov, och en grymt tråkig fredagkväll. Jag är så sjukt trött på Gustavsberg, det finns verkligen inte någonting att göra här. Alla kompisar bor hundra miljoner mil härifrån, sista bussen hit går klockan nio och mamma vågar inte låta mig sova över någonstans heller. Underbara kombinationer, verkligen. Jag vill till Älta.

Dock är inte allt bara dåligt, nejnej, långt ifrån. Det har hänt hur mycket bra saker som helst sedan jag sist skrev. Igår var jag på gymnasiemässan och jag börjar bli hyfsat säker på att det är Nacka gymnasium som det kommer att bli. Funderar dessutom starkt på linjen "sam - media/journalistik" då det låter som något för mig. Dessutom är nacka bra då jag redan känner en del folk där, vilket nog kan vara ganska skönt, iallafall i början. Min nya bästis går ju också där, vilket är härligt!

Jag längtar efter återträffen! Ni är så sjukt underbara <3

Innan jag dör ska jag kunna spela den här, precis så här, bara så att ni vet. Jag har hittat min nya idol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0