I just don't know what to do.

Nu börjar bloggen äntligen bli lite smått färdig.
Jag vet dock inte hur den ser ut i andra webläsare än internet explorer, då jag för tillfället inte har någon annan installerad.
Så har ni någon annan webläsare (eller ie för den delen också) och upptäcker något fel eller så, får ni gärna säga till så kan jag försöka fixa till det.

Aja, för att återgå till det seriösa.
Igår hittade jag Michelle på playahead.
Hon hade lagt upp en bild på Johans rumpa (?!) och flera stycken på bara honom.
Allvarligt, jag undrar vad de två egentligen håller på med?
Undrar om de gjort något mer än vad han säger?
När jag var inne i hans rum på Magelungen t.ex. så hade han hennes bh, hennes kjol, hennes leggings och hennes linne i sin garderob.
Är det konstigt att jag börjar bli grymt misstänksam?
Nej, don't think so.
Usch, jag vet inte vad jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: Dejvieeeeeeed

2008-06-09 @ 22:21:28
Postat av: Dejvieeeeeeed

Jadu, låter lite smått..misstänksamt.

Minst sagt.

2008-06-09 @ 22:23:06
URL: http://rawrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0