Brinn hjärtat, brinn

I am to coward to do anything I need to do.
I am to weak to tell you what you really need to know.
I am to shy to say what I would need to say.
It's acctually all my fault that my life slowly falls apart.


Imorgon åker jag iväg till skogarna i Åtvidaberg, så därför kommer det bli lite sisådär med bloggandet under de kommande två dagarna.
Menmen, ni får överleva iallafall.
Dessutom blir min käre fader 44 år ung imorgon, så då blir det ett riktigt dunderkalas!
Nejmen han ska iallafall få sin fina present då, plus en mycket vackert grattis-kort jag ritat åt honom.

Iallafall får det räcka med detta "korta" inlägg idag, då jag ska prata med stormis nu :)

Ha det bäst, och sov så gott.

Puss, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0