You spin me right round baby right round.

Glömde berätta att jag igår var med världens bästa bror!
Vi käkade picnic någonstans vid Ältasjön, och sedan gick vi runt o gjorde mest ingenting.
Vi skulle dessutom ha gått på bio, men smart som hon var hade hon gått och skaffat sig utegångsförbud.
Pucko! Hihi.

Idag har jag iallafall varit på Gröna Lund.
Det var faktiskt riktigt roligt för ovanlighetens skull.
Brukar ha en tendens att bli lite långtråkigt när man mest står i kö hela tiden, men inte idag inte.
Det var nästan helt folktomt, så köerna var i stort sett obefintliga.
Härligt värre!

Ikväll hade jag förresten tänk se på The Ring 2.
Den går på femman klockan 23.20, så ja, då blir det lite spänning hoho.
Dock har jag redan sett den, men who cares, den är bra iallafall!

Menmen, nu räcker det med skrivandet för ett tag, puss!

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0