I'm not gonna write you a love song.

Huvudet är tomt.
Fantasin är som bortspolad.
Idéerna finns ingenstans.

Vad gör man?
Jo, man sätter sig och skriver blogg.
Det måste ju vara jättesmart, right?
Näe inte precis, men jag har inget bättre för mig, so I'll give it a try.

Idag har jag varit inne i stan och kollat läget i alla affärer.
Dock blev jag lite besviken, då reafebern verkade ha drabbat fler än mig, och det mesta var grymt utplockat.
Menmen, min plånbok blev nöjd iallafall.
Kom hem med en ansiktsmask, en hårinpackning, ett nagellack och drygt ett kilo äpplen.
Fruktoman som man är blev jag hyfsad nöjd med mitt äppelinköp på hötorget.

För övrigt har det väl inte hänt speciellt mycket.
Jag har suttit och nördat Melody Club ett dygn i sträck nu ungefär.
Jag hade glömt bort hur härliga dom är.

För er som inte vet hur dom låter eller för er som vill färska upp minnet lite har ni dom här ;



Låten heter Palace Station, och är superskön, enligt mig !



Förresten hittade jag en riktigt vacker bild på systrami och me, myself and I.
Undersköna, det var ordet.

Du är en tistel, älskling.
Så bedårande vacker att se på.
Farlig, men ändock så graciös.
Dina skräckinjagande tagg letar efter offer.
Offer man kan likna vid mig.
Det är lätt att låta sig luras av ditt yttre.
Men älskling,
mig har du stuckit för sista gången.

Satan vilket långt inlägg detta blir nu då, menmen då blir kanske Dahl glad, haha.
Anyways får det räcka nu!

Puss, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0