Running up that hill.

Puh!

Nu sitter jag här framför datorn, och känner mig för en gångs skull riktigt nöjd med min dag.
Jag har egentligen inte gjort något särskillt, men jag har gjort saker jag mår så bra av!
Första halvan utav dagen spenderades med en pensel i ena handen, och en palett med akvarellfärger i den andra.
Lunchen spenderades i Älta centrum, och det som lilla magen fick i sig var en helsmaskig hawaii-pizza.
Mums!
När jag kommit hem igen satte jag mig framför pianot och fortsatte på min inlärning av låten "comptine d'un autre été" eller " Lullaby of another summer the afternoon" som jag precis lärt mig att det betyder.
Den är skitsvår, men så himla fin, så jag har gett mig sjutton på att jag ska lära mig den!
Här har ni den, för er som vill veta hur den ska låta


Slutet på min helhärliga dag blev iallafall en joggingrunda runt halva Älta.
Trött som satan blev jag, men det var det värt.
För nu sitter jag här, nyduschad och jätteglad, och mår toppen!

Livet i ett nötskal, I love it!

Puss, K


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv:Ja, visst är den? :)

2008-07-09 @ 21:35:34
URL: http://flumbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0