Jag älskar Coldplay Jag älskar Coldplay Jag älskar Coldplay.

Det är faktiskt lite sjukt hur bra ett band kan vara egentligen.
Jag har älskat dom i snart fyra år nu.
COLDPLAYCOLDPLAYCOLDPLAY.
Det är inte klokt hur bra låtar de gör tycker jag.
Jag älskar varenda en, och deras skivor blir bara bättre och bättre.
Viva la Vida är helt sönderspelad nu, underbar var ordet.
Alla låtar på den skivan är helt fantastiskt bra.
Coldplay är helt fantastiskt bra!
Chris, Guy, Jonny och Will, ni är och kommer alltid att vara mina allra största idoler.
Jag kan knappt bärga mig, om 48 ynka dagar får jag se er, IGEN!
Sjuttonde September År Tvåtusenåtta - Globen.
Det är helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0