It's getting hot in here.

Varmt!

Jag sitter inomhus, gömd i den enda lilla skuggfläck som finns i hela huset.
Jag måste dra ihop benen mot kroppen och ha datorn precis intill mig för att få plats, så liten är den.
Ändå känns det som att jag håller på att dö av värmeslag.
Jag har redan idag druckit närmare två liter vatten med sjuka mängder is i och dessutom har jag två fina Clas Ohlson-fläktar som jag tejpat fast på byrån bakom mig.
Dom surrar så man får ont i öronen, men hellre blir jag döv än smälter.
Fast smälta kommer jag nog göra iallafall, känns det som.
Undrar vad mamma och Linnea skulle säga när dom kom hem om dom hittade en pöl på verandan, och jag var spårlöst försvunnen.
Haha, dumma sol.
Jag tror jag ska pallra mig iväg till havet för o kyla ner mig lite senare idag.

Är nog enda sättet för mig att överleva dessa 32 grader celsius.
Hoppas bara att det inte är för kallt i vattnet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0