You get confused and you fade away.

Jag har nog gått in i någon form av formsvacka för tillfället när det gäller det här med skrivandet.
Fantasin är borta, gone, puts väck.
Den finns inte helt enkelt.
Något annat som inte finns är tid.
Förut hade jag hur mycket som helst av den varan, men icke numera.
Nu är det skola som gäller för hela slanten, och ja, jag biter ihop.
Bloggandet är helt enkelt inte lika högprioriterat som förut.
Det finns viktigare saker faktiskt.
Menmen, jag hoppas ni överlever ändå!

Iallafall så mår jag finfint så att alla vet, humöret är på topp (för det mesta) och alla problemen är som bortspolade.
Livet leker tack vare underbara människor som kombineras med härliga återuppväckta kärlekskänslor.
Dagarna rusar fram och jag ser fram emot hösten som närmar sig med stormsteg (bokstavligt talat).
Om 24 dagar är det Coldplay och om precis en månad drar jag och klass 9F2 till Valencia, Spanien.
Underbart, herregud ja!

Nu är det dock dags att snart ta ett litet snack med mr.huvudkudde då jag ska upp i ottan imorgon bitti.
Unnar er söta läsare lite njutning i form av Anna Ternheim - Shoreline, då jag är så kär i den.
Sov så gott, puss!

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0