I don't really know what to do

JAG HAR EN DATOR.

I ungefär fem minuter bara, men ändå.
Mamma är och hämtar Daniel vid bussen och jag sitter här och kollar på melodifestivalen.
Heja CP a.k.a. Charlotte Perelli!
Sverige liksom.

Imorgon ska jag förresten sitta barnvakt åt lille Edward.

Och jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva haha,
har inte så mycket betänketid om man säger så.

Juste, Johan är allt lite (okej, mycket) konstig han.
Han tänker riktigt långsiktigt, verkligen.
Hrrm..
Aja, jag gillar väl honom iallafall, I guess.




Passar på att slänga in en mycket vacker bild jag hittade på min moders dator.
Var jag inte söt på Valborg?
I know I'm hot!
Yes...
Anyway, familjen plus Vide, Carinas son.


Meen, måste tjila nu.
Ha en bra vecka eller nåt,

puss!


Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0