12/05-08

Idag är jag lite tjurig, så jag slänger bara in en sådan här tråkig sak.
Ha en bra kväll, puss

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja, det gör jag nog
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jadå
4. När hade du sex senast? Skulle du bra gärna vilja veta va?
5. Har du/haft en kk? Nej
6. Har du kört oskyddat nån gång? No comments
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nja
10. Haft sex på fyllan? Nej
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? Ja
12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet? Ja
13. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
14. Varit på en blind date? Nej
15. Varit otrogen? Nej

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Flera stycken
2. Är du ofta med dina vänner? Ja
3. Vad brukar ni hitta på? Saker
4. Bästa minnet med nån vän? Måste säga Värmland med Andréa
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Räknas Johan? Annars, Fina, Andréa, Pow, Jessica, Filippa
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja?
7. Har du hatat din bästa vän? Det har väl hänt

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Johan
2. Sov med dig i samma säng? Johan
3. Du delade ett riktigt skratt med? Fina
4. Du gick på bio med? Andréa
5. Du höll i handen? Johan
6. Du gick på stan med? Fina och Filippa
7. Delade en pizza med dig? Fina
8. Du ringde? Pow
9. Skicka ett sms till dig? Fina
10. Du kramade? Fina

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0