04/05-08

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, illa.
Kör en kort liten summering av den, då jag varit hyffsat dålig på o skriva vad jag gjort.
(blev ju en långhelg, så skriver från onsdag)

Onsdag; Tillbringade hela dagen med en äcklig kanyl i armen på Huddinge sjukhus. På kvällen var vi hos Carina m. familj och tittade på en brasa  i nyckelviken.

Torsdag; Var hemma hela dagen. Hade en 24-timmars-blodtrycksmätare på armen, det var obekvämt och jag blev sur på den.

Fredag; Började dagen med att åka till Huddinge sjukhus för att lämna tillbaka blodtrycksgrejen. Efter det åkte vi till IKEA och köpte flädersaft och sedan åkte vi och fikade hos mormor och morfar. När vi var klara där åkte jag till Johans internat och var där o hade skojsigt resten av dagen.

Lördag; Var hemma och slappade. Hyfsat skönt måste jag säga. Passade även på att fota litegranna, som jag nämnde i tidigare inlägg.

Söndag; Vaknade av att mamms bankade på min dörr o sa att vi skulle iväg o käka brunch. Yummie! Slängde på mig lite kläder och så for vi iväg till Gustavsbergs Hamn och proppade oss fulla med mums. Efter det åkte vi till min fader i Älta och här har jag varit sedan dess.

Imorgon blir det skola, och då ska jag o Fina åka in till stan och slappa.
Jag hjärta temadagar <3

Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0