25/03-08

Tjao!

Blev världens internetstrul igårkväll, så därför skrev jag inget igår.
Som tur var är jag ju så teknisk (not) så jag lyckades iallafall få det att fungera till idag.
Yay.

Har inte haft en sån här riktigt tråkmåndag och tråktisdag.
Inte gjort någonting typ.
Kände mig lite kreativ o målade en tavla som inte alls blev som jag tänkt mig.
Den får nog säga hej till papperskorgen, eller så gör jag mormor o morfar glada o ger den till dom, haha.
image19
När jag surat lite över mitt målarmisslyckande gick jag ut i köket o retades med Linnea.
Hon retades tillbaka genom o  göra en min som enligt henne såg ut som mig.
Puss på henne!
image20

Nu hade jag tänkt kila iväg o titta på simpsons tillsammans med den lilla tidigarenämnda ligisten.
Ha det!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker bilden är fin!

2008-03-25 @ 19:29:06
URL: http://www.misstrasselsudd.blogg.se

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0