20/03-08

God morgon!

Vaknade o trodde väl att klockan var en sisådär 8-8.30 , men icke.
Den var faktiskt 13 haha.
Så går det när man sitter uppe hela natten.

Idag har jag hunnit prata lite med fröken Andréa vilket var mycket trevligt eftersom att hon är så... Trevlig!
Vi pratade väl om lite.. Saker haha.
Varken vill eller tänker skriva om vad, så ni får allt fortsätta undra.

Har en mycket rolig dag framför mig för övrigt.
Har precis börjat städa i rummet, eftersom att det inte går att vara här inne utan att få astma, typ.
Det är nästan rekord i dammighet nu faktiskt.
Fast bara nästan.

När det är klart så måste jag sätta mig och skriva klart min tråkdeckare, eftersom att den ska vara klar tills idag.
Har väl typ 3-4 A4sidor (datorskrivna) kvar innan den är färdig.
Yes, underbart!

Aja, nu ska jag återgå till städningen, jippi.

Puss




Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0