19/03-08

Ojdå!
Kom på så här strax före tolvslaget att man kanske skulle hinna med o skriva något litet idag också.

Idag har varit en preics lika ökentråkig dag som de fem tidigare dagarna, typ.
Har sutit hemma, sjuk, och gjort ungefär samma saker som alla andra tråksjukdagar.
Har i och för sig varit nördig och spelat world of warcraft i en sisådär 7-8 timmar idag, dock.
Det var riktigt länge sedan sist, så jag förtjänade gott o väl de timmarna utav underhållning.
Var faktiskt riktigt skojigt.
Japp, jättekul faktiskt.
Tror kanske att jag ska börja igen, får se.
Antar väl att alla kommer mobba ihjäl mig då men det kanske det är värt haha.

Aja, nu ska jag försöka bli av med den här hemska jagvetintevadsjukan, så sov så gott alla

puss



Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0