18/03-08

Okej herr Duro.

Du tror du är en stor bajs, va?
Ditt kokain gör mig galen i min knullande hjärna, va?
Vad i knulla pågår?

Kokain mammaknullare!
Ko-ko-kokain!

Okej herr Duro.
Det Holländska kokainet av dig gör mig galen i min knullande hjärna.
Vem i knulla tror du att du är?
Gå knullande härifrån
Knulla inte med den här knullande bajset

Era dumma kokain mammaknullare
Vem tror du att du är?
Vad i knulla är det här, va?

Ko-ko-kokain!
Ko-ko-kokain!
Ko-ko-kokain!
Kokain mammaknullare!


Haha, gud vad jag älskar hardstyleöversättningar.

Kan förövrigt tillägga att jag fortfarande är sjuk, dock har jag ingen feber längre.
Alltid något.
Sitter o skriver lite på min deckare för tillfället, ska vara klar till på torsdag, så...
Hade tänkt kolla på lite mer gossip girl, ska bara ladda ner några avsnitt först.
Har blivit helt beroende av den serien haha.
Egentligen är den rätt dålig, men som det är med alla serier typ, ser man mer än ett avsnitt så är man fast.

Skriver kanske mera lite senare, puss

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0