15/03-08

Igår var en grymt dålig dag.

  • Jag bråkade med allt och alla.
  • Mamma och pappa fick världens utbrott på mig för att jag skolkat så mkt från gympan.
  • Jag var (och är fortfarande) helt dödssjuk, typ.
  • Jag spillde ut en kopp kaffe i sängen och över mig. Adjöss nya, fina, gula kofta. Hej brännblåsor!
  • Jag satt i drygt tre timmar på vårdcentralen för att få min morfinhostmedicin.
  • Jag var på världens pms-humör hela dagen.
Var säkert massa mer jobbiga saker, men orkar inte sitta o tänka mer på det för då blir jag bara deprimerad.

Iallafall, tack Fina o Dahl för att jag fått prata av mig hos er. Det var mycket uppskattat.

Och typ, förlåt Johan för... Allt.

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0