15/03-08

Så... Är jag singel nu igen eller?
Johan bara skiter i mig, han svarar inte när jag skriver eller någonting.

Jag har suttit i sängen och varit allmänt tragisk idag.
Inatt också för den delen.
Jag sov ingenting alls, faktiskt.
Jag försökte, men det gick inte.

Jag tänkte åka till sickla idag för att köpa strumpbyxor, men på bussen dit så började jag gråta o kunde bara inte sluta, så jag åkte hem igen.
Jag känner mig som värsta emot.
Börja gråta på bussen sådär bara.
Ska jag bli som fucking Christley nu eller vad?
No thx.

image1
Jag köpte ett halsband i förrgår förresten.
Jag hade tänkt visa det för Johan nästa gång vi sågs, men som det verkar nu så lär vi väl inte ses mer.
Inte på ett bra tag iallafall.
Jag tänker ändå använda det här halsbandet.
Med bilden på honom i.
Även ifall han hatar mig.
För han är faktiskt fortfarande den bästa jag vet.
Så det så.

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0