25/04-08

Hejhej, hallå!

Har tråkigt som satan, så slog mig ner framför min käre dator ett litet tag.
Carina o hennes barn är här, men jag orkar inte vara social för tillfället.

Hittade en dikt jag skrev i 6an när jag rotade i garderoben haha.
Måste säga att den faktiskt var lite bra.
Iallafall för o vara skriven av en 12åring.

Jag älskar dig.
Tre ord.
Så simpla.
Så vackra.
Jag älskar dig.
Tusentals gånger har jag hört det.
Tusentals gånger har jag sagt det.
Jag älskar dig.
Vad spelar det för roll?
De orden har förlorat sin mening.
Du likaså.
Jag älskar dig.
Låt mig vara.
Lämna mig.
Jag älskar dig.

image34

ett härta till min johan

Kommentarer
Postat av: maxsaxlaxtaxfax

hah, va ju fin dikt ju :P

2008-04-27 @ 18:19:32

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0