15/04-08

Gaah, skrev världens längsta inlägg nyss typ, men dum som jag är så råkade jag stänga ner firefox innan jag hann publicera det så allt försvann.

Iallafall så är det så att jag har  världens största problem.
Jag är i stort behov utav en svart tubkjol, ett par gula converse och ett par vita benvärmare.
Skulle jag köpa allt skulle det gå på ~1000 kr.
Jag har nästan 4000 för tillfället, så egentligen är det inget större problem, MEN (Let's dance-Tony-wannabe)
Jag ska ju köpa dator, och det kommer aldrig att gå om jag slösar bort mina pengar.

Synd att spara pengar inte är en av mina starkaste egenskaper.

Så ja.. Jag har lite ångest helt enkelt.
Kläder eller dator, that's the question liksom.

Menmen, vi får la se hur det går, wish me luck!


Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0