12/04-08

Nu är min dator sådär läskigt konstig igen.
Den brummar så högt att det ekar i hela huset, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
Har provat o smälla till den, men den lät bara ännu mer då.
Kanske ska slänga den i väggen eller nåt, ge den en riktigt tjottablängare.
Nejmen snart dör den nog, det är bara o vänta o hoppas på det bästa typ.

För övrigt har jag spenderat hela kvällen med o lyssna på Radiohead.
Dom är så underbart bra, det är nästan lite sjukt hur härliga dom är.
Hade nästan glömt bort det, var så länge sedan jag lyssnade på dom sist.
Thom Yorke har ju typ världens finaste röst, bortsett från Chris Martin då förstås.



 Nu ska jag rädda livet på Johan , så ha det! Puss

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0