07/04-08

Nu har jag alltså varit kvinna i drygt ett dygn.
Byxmyndig is the shit!

Idag fick jag lite mer presenter av mina sötkorvar till kompisar.
Av Fina fick jag ett par knallgula strumpbyxor, taack bror <3
Av Pow fick jag ett armband hon gjort själv (no offense, men det såg ut som ett jag gjorde på dagis :) Och så fick jag en söt bild med lite kondomer påklistrade, yeah danke wife! <3

Efter skolan drog jag och Fina hem till henne och var där i ca 2 minuter innan vi drog vidare tillbaka till skolan då hon skulle ha utv. samtal.
Hon fick typ höra att hon hade mkt frånvaro på gympan, men jag har ungefär hundra gånger mer, så jag vill inte veta vad dom kommer säga till mig när det är min tur.
Tur att det är pappa som ska följa med och inte mamma, för hon hade fullkomligt dödat mig om hon fick höra det.

Iallafall så åkte vi tillbaka hem till Fina efter hennes samtal och så fixade hennes mamma pannkakor och sedan skjutsade hon oss in till stan.
Där såg vi på bio (Superhero movie)
Den var hyfsat skojsig lite då och då, men jag har sett bättre.

Nu är jag äntligen hemma igen.
Har precis snackat med Johan den sötisen, vilket var härligt.
Saknar honom typ jättemycket, inte träffat honom på drygt en vecka nu.
En vecka utan honom är lika med evighet, så känns det.
Han är så söt <3

Menmen, vi ska ses på onsdag typ, så jag får hålla ut tills dess.

Nu ska jag iallafall titta på lite serier jag inte hann med igår, och sedan ska jag sova så see ya dudes!

Puss

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0