06/04-08

Dåså!

Tårtätning avklarad och nu känns det faktiskt som om denna födelsedag börjar lida mot sitt slut.
Jag är väl hyfsat nöjd med den måste jag väl säga.
Lite tråkig bara.
Presenterna var väl också okej, fick ju det jag önskat mig.
Pengar.
Fick totalt ca 3000, vilket väl var rättså bra.
Sedan fick jag också ett skärp från diesel, ett silverhalsband, två Stephen Kingböcker och nåt konstigt jagvetintevad från teknikmagasinet av Linnea.

Snart tänkte jag ta o krypa ner i sängen o mysa med lite div. serieavsnitt.
Myggan, Gossip Girl, 100 Höjdare, Parlamentet och Erik & Mackan blir det typ.

Tack alla söta som grattat mig förresten :)
Hur många som helst typ, gullisar. <3

Menmen, nu ska jag kila vidare.

Puss

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0