01/04-08

ÄNTLIGEN funkar blogg.se igen.

Har inte kunnat skriva på hur länge som helst!
Har hänt massor sedan sist.
Får ta o skriva lite dag för dag om allting haha.

Onsdag: Var fortfarande sjukling, så jag var bara hemma och gjorde lite ingenting sådär. Det var tråk.

Torsdag: Jag hade lyckats bli lite friskare, så jag bestämde mig för o träffa någon rolig person, och Fina fick bli offret! Vi började dagen med att äta en gemensam frukost hemma hos mig och sedan så åkte vi in till stan och gick i affärer. Mkt skoj då min umgängesmätare var helt nere i botten. Hade inte träffat någon kompis på hur länge som helst eftersom jag bara varit sjuksjuksjuk.

Fredag: Det blev den i särklass roligaste dagen på hela lovet. Den började med att jag gick upp snortidigt för o åka iväg o träffa Johan på hans internat. Det var jättenajs där måste jag erkänna, där skulle jag inte säga nej till att bo iallafall. När vi varit där en liten stund åkte vi vidare till Sickla för o träffa hans kontaktperson som jag har för mig hette Marcus. Efter o ha vandrat omkring i lite affärer o så skilldes vi åt o så mötte jag o Johan upp Rasse vid bussen o så drog vi o köpte korv o grillkol inför kvällen. Näre var klart åkte vi tillbaka till Älta o gjorde lite ingenting, eller, vi var hos några av Johans kompisar ett tag, fast jag kommer inte ihåg vad dom hette så ah. Till sist var det iallafall dags o dra iväg till grusan o ha det skoj, så ja, vi drog dit helt enkelt. Där var det jättenajs, lite kallt bara. Upptäckte dessutom att en liten flicka vid namn Jessica var en riktigt trevlig filur, så henne satt jag o roade mig med mest hela kvällen. Efter ett tag orkade iallafall inte Johan mer, så vi drog hem till honom och somnade sött.

Lördag: Vaknade upp brevid Johan den sötnosen. Det finns inget så underbart sätt att vakna på som brevid någon annan! Ahw du får mig att må bra. Iallafall så åkte jag hem till Gurra på eftermiddagen, och så spenderades kvällen framför tvn med Mamma och Linnea.

Söndag: Var hemma hela dagen och laddade upp inför skolstarten dagen därpå. Var fortfarande lite sjuk så försökte mest bli lite friskare. Tråkdag iallafall.

Måndag: Lovet slut, hej skola! Var väl faktiskt lite kul. Hade ju inte träffat kompisarna på typ 2 veckor, så ah. Dessutom fick vi våra omdömen, gissa vem som är bäst! Haha, nejmen det var lite kul sådär. När jag kom hem på kvällen fick jag dock feber och mådde allmänt skit, så jag gick o la mig vid 7 o somnade som en stock.

Tisdag: Vaknade o mådde lika piss som kvällen innan, så jag hade inte mkt annat val än o stanna hemma från skolan. Egentligen är väl det rätt skönt, men jag har missat så äckligt mkt nu när jag varit sjuk i snart tre veckor, så ja... Gjorde iallafall ingenting idag, utom o sitta vid datorn o tråka. Skitboring.

Nu har ni iallafall fått en liten summering av vad jag gjort den senaste veckan, läs o enjoy, typ.

Kommentarer

Skriv något sött här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0